Mijn eerste reis, Engeland - Reisverslagen van Marly van Dijk - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis, Engeland - Reisverslagen van Marly van Dijk - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis, Engeland

Ik ga stage lopen in Engeland bij RHS Garden Wisley.
RHS staat voor: Royal Horticultural Society.
Meer info over dit bedrijf: https://www.rhs.org.uk/

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2015

Last week internship, fruit week!

28 Juni 2015

Glasshouse week!

20 Juni 2015

Week vol verrassingen!

15 Juni 2015

First week herbaceous team!

07 Juni 2015

Last week at the Formal team!
Marly

Ik ben Marly van Dijk, 21 jaar uit en ik kom uit De Mortel. Ik volg de opleiding Tuin, Park en Landschap op De Groene Campus in Helmond. Ik zit nu in het derde leerjaar van niveau 4.

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3579

Voorgaande reizen:

18 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Mijn eerste reis, Engeland

Landen bezocht: