Eerste dagen in Engeland - Reisverslag uit Addlestone, Verenigd Koninkrijk van Marly Dijk - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Engeland - Reisverslag uit Addlestone, Verenigd Koninkrijk van Marly Dijk - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Engeland

Door: Marly van Dijk

Blijf op de hoogte en volg Marly

17 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Addlestone

De eerste dag! Gisteren was mijn vlucht naar Londen Gatwick, waarbij alles goed is gegaan. Het was echt opstijgen en weer landen. Het ging zo vlug! Op het vliegveld kwamen Sanja en Ashleigh mij ophalen. Sanja is degene waarmee ik contact had via Airbnb en het is haar huis waar ik verblijf, een soort van gastgezin. Ashleigh is een lerares uit Australië die hier bij Sanja verblijft sinds December. Ze geeft Engelse les aan kinderen van ongeveer 13 jaar oud.
Eenmaal in Addlestone, heb ik mijn koffer uitgepakt en zijn we buiten in de tuin gaan zitten. Het was nog zo'n mooi weer, waar we even van moesten genieten! Ze lieten me meteen thuis voelen, wat ontzettend fijn is! Ik heb een goed gevoel over de komende 7 weken!

Vandaag zijn we de dag begonnen met een English breakfast! De echte typische worst met bacon en egg, mushrooms en toast bewaar ik wel een keertje voor later! Voor mij nog even 'alleen maar' een pannekoek, om de dag mee te beginnen hahah! Vervolgens zijn we met Charley (4 maanden oude puppy) gaan wandelen bij Virginia Water! Wat een prachtige plek waar het vol staat met allemaal prachtig oude bomen. De Rhododendrons staat nu volop in bloei en door de enorme hoeveelheid aan variatie is het een grote kleuren zee. Ik heb mijn ogen uitgekeken daar!
Vervolgens zijn we naar de supermarkt gegaan en hebben we wat boodschappen gedaan. Morgen heb ik mijn eerste stage dag. Ik ben heel benieuwd hoe het daar is, na wat ik vandaag al gezien heb! Het kan alleen nog maar mooier zijn! Ik heb er echt heel veel zin in en ik hou jullie op de hoogte!

Greetings from Addlestone, Surrey, United Kingdom!

  • 17 Mei 2015 - 23:10

    Peter En Ankie Van Lankveld:

    Tuin ziet er prachtig uit, succes morgen met je eerste stagedag!
    Groetjes Peter en Ankie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marly

Ik ben Marly van Dijk, 21 jaar uit en ik kom uit De Mortel. Ik volg de opleiding Tuin, Park en Landschap op De Groene Campus in Helmond. Ik zit nu in het derde leerjaar van niveau 4.

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 3587

Voorgaande reizen:

18 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Mijn eerste reis, Engeland

Landen bezocht: